Verzenden:

Verzendkosten en levertijden

Wanneer u een bestelling plaats heeft u meerdere mogelijkheden bij het afrekenen om u bestelling te verzenden. U kunt kiezen om de producten gratis in de winkel af te halen. Wij leggen de producten voor u apart in de winkel. Naast het afhalen kunt u ervoor kiezen om het te laten verzenden.

Voor alle bestellingen in Nederland, België en Duitsland onder de €99 euro rekenen we € 4,95 aan verzendkosten. Voor andere landen gelden andere verzendtarieven. Bestellingen vanaf €99 euro worden in Nederland, België en Duitsland gratis bezorgd. Alle pakketten worden verzonden via post.nl en zijn met een Track and Trace code te volgen.

Levertijd

Op werkdagen verzenden we bestellingen tot 15.00 uur nog dezelfde dag*. Deze worden dan de volgende werkdag door Post.nl bij u afgeleverd. Zodra uw pakket verzonden is ontvangt u via de email een Track and Trace code zodat u via post.nl uw zending kunt volgen.

* Geldt uitsluitend voor artikelen die voorradig zijn op het moment van bestellen.

Retourneren:

Als u niet tevreden bent over een artikel is het mogelijk om dit artikel te retourneren.

Retourvoorwaarden:

  • Te retouren of te ruilen artikelen moeten in nieuwstaat zijn(niet gebruikt), in de originele verpakking én met aangehechte prijskaartjes terug gezonden te worden.
  • Verpak het artikel in stevig verpakkingsmateriaal zodat het artikel én ook de eventuele bijbehorende verpakking (bijv. schoenendoos) niet beschadigd raakt tijdens de verzending. Schoenen of laarzen dienen ook verpakt te worden verzonden dus niet alleen in de schoenen- en of laarzendoos zelf.
  • Bij retour sturen van een artikel dient u altijd de originele pakbon/factuur bij te sluiten .
  • Ruilen/retourneren is mogelijk binnen 30 dagen.
  • Het pakket moet voldoende gefrankeerd zijn, ongefrankeerde zendingen worden door ons niet geaccepteerd.
  • U blijft zelf altijd verantwoordelijk voor uw retourzending, indien een pakket bij een retour zending kwijt raakt dient u zelf aan de hand van uw track & trace gegevens de zending te volgen en waar nodig een onderzoek te laten opstarten via de partij waar mee u verzonden heeft. Alleen zendingen die daadwerkelijk bij ons aankomen kunnen worden verwerkt.

Retourzendingen dienen altijd te worden verzonden aan:

Vrielink Ruitersport
Stadhoudersmolenweg 188
7317 AZ APELDOORN

Belangrijk wanneer u een pakket klaar maakt om te versturen is dat u oude pakketlabels verwijderd èn een nieuw adres goed zichtbaar op je pakket schrijft/ bevestigd.

Retourkosten

De verzendkosten van een retourzending of ruiling zijn voor uw eigen rekening.

In geval van een garantie of klacht dient u deze eerst in te dienen via onze emailadres info@vrielinkruitersport.nl t.a.v. klachtenafdeling. Als na goedkeuring van de klacht een artikel retour moet worden gezonden ontvangt u hiervoor een retourlabel van ons. Indien een artikel zonder goedkeuring of zonder een door ons toegezonden label zal worden teruggezonden kunnen we hiervoor geen kosten vergoeden.

Wanneer er sprake is van het (deels) retourneren van uw aankoopbedrag, maken we (bij het correct ontvangen van de retouren) het bedrag per omgaande via de bank over.

Vraag bij het aanbieden van de retourzending (bij bijvoorbeeld PostNL) om uw verzendbewijs. Deze dient u goed te bewaren aangezien dit het bewijs van afgifte / verzenden is en u zelf verantwoordelijk bent voor het retour pakket.

Artikel niet schoon retour of bij andere gebreken

Wanneer een artikel niet schoon bij ons terugkomt, dan begrijpt u waarschijnlijk vast dat wij hiervoor schoonmaakkosten in rekening brengen, dit houden wij dan in op uw retourzending, of we nemen het artikel niet retour. U ontvangt hierover een email met daarin onze bevindingen en hierin de opties voor het retour nemen.

De schoonmaak kosten zijn € 15,-